Pood
Hea kolleeg!
Liikmesoodustusega registreerumiseks tuleb ostukorvis täita kõik väljad. Isikukoodi põhjal tuvastab süsteem liikmelisuse ning selleks peab olema tasutud kehtiva aasta liikmemaks.
Kui kavatsed internetipangas tasumiseks sisse logida ID-kaardiga, siis pead ENNE veebipoodi sisenemist taaskäivitama veebisirvija (näiteks Chrome, Firefox, Explorer) nii, et ID-kaart oleks arvutiga ühendatud. Seda ei pea tegema, kui valite makseviisiks “Arvega” või logite panka mobiil-IDga.
Showing all 3 results
- EHL liige: 10.00 €
- EHL liige: 10.00 €
- EHL liige: 130.00 €
- EHL mitteliige: 250.00 €
- Õde, assistent, suuhügienist, tehnik: 90.00 €
Kas koostööpartneri andmetöötlus ja GDPR nõuete täitmine on minu mure?
Koostööpartneritest, vastutusest ja riskidest. Teie hambaravikliinik täidab andmekaitsenõudeid, aga kas ka Teie valitud koostööpartner ja kas piisab vaid partneri “jah-sõnast” nõuete täitmisel ja kuidas selles veenduda? Kliinikutel võib olla mitmeid koostööpartnereid, alustades proteese valmistavatest laboritest, transporditeenuse pakkujatest ning lõpetades ülikoolidega, kelle huviks uute hambaarstide praktiline väljaõpe.
Koolituse eesmärgiks on anda ülevaade andmekaitsenõuete täitmisest, kui mängu tulevad koostööpartnerid. Koolitusel selgitatakse, millised on andmetöötleja rollid ärisuhtes teiste partneritega ning mida vastavalt rollile tuleb teada. Koolitusel antakse nõu ja esmane kondikava, kuidas veenduda, et partner nõudeid täidab ning selgitatakse, kuidas partneri andmetöötlust kaardistada. Samuti räägitakse, millal on tarvis sõlmida andmekaitseleping ning millised riskid partneritega kaasnevad. Samuti antakse soovitused riskide maandamiseks ning räägitakse, millal on tarvis rakendada lisaks kaitsemeetmeid.
Koolituselt tulles on Sul teadmine, kuidas kaardistada koostööpartnerite andmetöötlus, kuidas riske maandada ning kes siis vastutab kui Teie valitud koostööpartneri tarkvaras toimub andmeleke.
Piia Laks-Järve jurist, andmekaitsespetsialist, iduettevõtja
Andmekaitseekspert, kes teab, et ettevõte pole tehtud selleks, et GDPR regulatsiooni täita, vaid selleks, et ettevõtlust toetada. Piia joondub eesmärgist, et ettevõtja ja kliendi ning partneri, tööandja ja töötaja huvid oleksid ühtviisi kaitstud mõistlikus tasakaalus.
Piia on üles ehitanud andmekaitsekultuuri Eesti suurettevõttes Elisa ning seeläbi omab väärtuslikku kogemustepagasit andmekaitsenõuete täitmisel.
Selleks, et abistada ka teisi ettevõtteid, on Piia sisenenud startup-i maailma ning ehitamas ülesse DataVie-d, mis pakub andmekaitseteenust ja -tarkvara. Ikka selleks, et igaüks ei peaks ise GDPR juriidikast läbi murdma ja jalgratast leiutama, vaid saaks vajalikud teadmised ja tööriista, et iseseisvalt nõudeid täita.
Toimumise aeg: 22. jaanuar, 18:00-19:30
Toimumise koht: veebikeskkond Teams
Korraldaja: Eesti Hambaarstide Liit
Osavõtutasu: 10 € osaleda saavad ainult Eesti Hambaarstide Liidu liikmed
Maht: 2 TP
Registreerimine kestab kuni 19. jaanuarini.
Kõikidele registreerunutele saadetakse 2 päeva enne webinar’i toimumist täpsed juhised e-postiga.
Veebiseminari on võimalik järele vaadata 30 päeva.
RAVIVIGADEST TERVISHOIUTEENUSE OSUTAJA KOHUSTUSLIKU VASTUTUSKINDLUSTUSE VAATES
Veebiseminaril arutlevad koolitajad selle üle, kas igasugune ebasoodne kõrvalekalle on raviviga, kes ja kuidas ravivigade olemasolu kindlaks teeb ja määratleb, missugused probleemid mahuvad “ravivea” vihmavarju alla ning toovad näiteid praktikast.
Olavi-Jüri Luik, PhD on advokaadibüroo WIDEN partner ja vandeadvokaat ning kindlustusõiguse valdkonna juht. Olavi-Jüri on kindlustus- ja deliktiõiguse õppejõud ning mitmete õpikute ja teadusartiklite autor, sh patsiendikindlustuse kommenteeritud väljaande kaasautor.
Getter Ulla on advokaadibüroo WIDEN advokaat, kes lisaks laiemale kohtuvaidluste lahendamise valdkonnale on kitsamalt keskendunud meditsiiniõigusele ja muudele tervishoiu ning õiguse kokkupuutepunktidele.
Toimumise aeg: 19. veebruar, 18:00-19:30
Toimumise koht: veebikeskkond Teams
Korraldaja: Eesti Hambaarstide Liit
Osavõtutasu: 10 € osaleda saavad ainult Eesti Hambaarstide Liidu liikmed
Maht: 2 TP
Registreerimine kestab kuni 16. veebruarini k.a.
Kõikidele registreerunutele saadetakse 2 päeva enne webinar’i toimumist täpsed juhised e-postiga.
Veebiseminari on võimalik järele vaadata 30 päeva.
Toimumisaeg: 28. märts 2024
Toimumiskoht: Eesti Rahva Muuseum, Muuseumi tee 2, Tartu
Korraldaja: Eesti Hambaarstide Liit
PÄEVAKAVA
09.00 – 09.50 REGISTREERIMINE, HOMMIKUKOHV, NÄITUS
09.50 – 10.00 AVASÕNAD
10.00 – 10.45 Sundasendid tööl. Kuidas me nendega hakkama saame, kas saame? Mati Arend
10.45 – 11.30 Kuidas hambaarst saab ortodontilist patsienti aidata = esmaabi. Dmitri Somov
11.30 – 11.50 KOHVIPAUS
11.50 – 12.05 Patsiendiohutusjuhtumid – mida, millal ja kuhu raporteerida? Helen Lang
12.05 – 12.50 Jälle need adhesiivid. Kaitel Kruus
12.50 – 13.35 LM aktivaatori kasutamine hammaste lõikumise juhtimiseks piima- ja vahelduv hammaskonnas kliiniliste näidete varal. Larisa Orlikova (inglise keeles)
13.35 – 14.35 LÕUNA
14.35 – 15.20 Käitumise alkeemia: alateadvuse roll otsustamisprotsessides ja käitumises. Kariina Laas
15.20 – 16.05 Millal suunata patsient apikaalseks mikrokirurgiaks? Jaroslav Skrut
16.05 – 16.25 KOHVIPAUS
16.25 – 17.10 Suuradioloogilt hambaarstile – ootamatud radioloogilised leiud CBCT uuringul ja mida nendega ette võtta. Piret Vilborn
*Korraldajal on õigus programmis muudatusi teha.
OSAVÕTUTASUD
20.01.- 28.02.25 | 28.02.- 20.03.25 | |
EHL liige | 130 € | 150 € |
EHL mitteliige | 250 € | 310 € |
Õde, assistent, suuhügienist, tehnik | 90 € | 110 € |
*Üliõpilane | 40 € | 60 € |
* Üliõpilane palun kirjutage enda registeerimise soovist arve moodustamiseks tallinn@ehl.ee
Pärast tellimuse/arve tasumist saabub osaleja postkasti QR koodiga pilet, mis tagab sissepääsu EHL loengupäevale. Kui tellimus vormistatakse rohkem kui ühele osalejale, siis palun lisage kindlasti iga osaleja nime juurde tema isiklik e-posti aadress, kuhu saabub QR koodiga pilet.
Osavõtutasude tagastamise kord:
– kuni 28. veebruarini 2025 makstakse tagasi 75% tellimuse maksumusest
– alates 28. veebruarist– 20. märtsini 2025 makstakse tagasi 50% tellimuse maksumusest
– alates 20. märtsist 2025 tagasimakseid ei teostata